,,Cărările Mântuirii"

,,Cărările Mântuirii"

sâmbătă, 13 august 2011

.


 

 

 

 

 

 

 

Rugăciune către sfântul Antonie,pentru reuşită la examene

 

 

 

 




    Prea sfinte Antoane, tu ai cautat cu mare sârguinţă adevărul şi ai ştiut să uneşti credinţa cu ştiinţa dobândind înţelepciunea prin muncă  şi rugăciune. Îndemnat de exemplul tău  , vreau şi eu să progresez în viaţa creştină  şiîn ştiinţă .Mă adresez ţie mai ales cu ocazia examenului pe care trebuie să-l dau ,m-am pregătit conştiincios,nu lăsa ca neştiinţa să lipsească munca mea de roadele cuvinte, lumineaza-mi mintea , întăreşte-mi memoria şi dă-mi priceperea necesară să răspund corect şi cuviincios spre edificarea examennelor mele . Acesta va fi un pas înainte pe drumul vieţii mele şi  o răsplată binemeritată pentru truda şi grija părinţilor mei.
    Prea sfinte Antoane, ajută-mă ca să adâncesc cunoştinţele mele,ca ele să nu se oprească la suprafaţă ci să ajungă la izvorul înţelepciunii şi al ştiinţei care este Dumnezeu. Aşa Doamne ascultă rugăciunea noastră ce o adresăm Ţie şi milueşte-ne pe noi păcătoşii robii tăi şi îndrumă-ne spre bine. Fii binecuvântat în vecii vecilor, Amin.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu