,,Cărările Mântuirii"

,,Cărările Mântuirii"

vineri, 17 februarie 2012

Rugaciunea celui deznadajduit catre Maica Domnului





  Stăpână  Preacurată, Născătoare de  Dumnezeu, Ceea ce ai născut cu trup pe Dumnezeu-Cuvîntul , cea ma  înaltă decât toată  zidira a văzută şi cea nevăzută, ceea ce porţi  grijă de neamul omenesc, sprijinirea celor necăjiţi, nădejdea  celor deznădăjduiţi , ajutorul  celor neajutoraţi şi limanul celor înfioraţi,  Maica lui  Hristos cu firea şi Maică a creştinilor cu darul , la tine cad şi pe tine te rog,Fecioară  Stăpână ,Născătoare de Dumnezeu, miluieşte-mă pe mine, cel nevrednic cerului şi pământului, miluieşte-mă, cea cu totul fără de  prihană şi nu  mă lasă bucurie dracilor, miluieste-mă şi nu te  îngreţoşa de mine, păcătosul, spurcatul  şi necuratul. Milostiveşte-te spre mine ,ticălosul. Caută spre robul tău şi mă ajută pe mine, cel deznădajduit şi nedumerit. Şi roagă pe Fiul tău cel iubitor de  oameni şi Dumnezeul meu , să mă izbăvească de faptele cele rele şi de osânda cea veşnică. Roagă-te cu sârguinţă spre mine ,netrebnicul robul tău, că mult poate rugăciunea  Maicii spre imblânzirea Stăpânului.
   Şi ştiu cu adevărat că nu  se cuvine ca eu,cel atât de spurcat şi ne înfrânat, să te numesc şi să te chem pe tine ,cea Prea curată  şi cu totul fără prihană , cu buze spurcate şi întinate. Dar fiindcă  tu singură esti , după Dumnezeu ,măngâierea mea şi altă scăpare nu ştiu, mă rog bunătăţii sale, Stăpâne, şi uşă a milostivirii Fiului Tău şi Dumnezeului meu, mă învredniceşte, prin mijlocia  ta , să dobândesc iertare de greşelele mele cele multe, ca să mă împărtaşesc cu Tainele Lui cele prea curate, infricoşatoare şi făcătoare de viaţă . Aşa ,Stăpână , Preasfântă Născătoare de Dumnezeu,ascultă-mă pe mine, ticălosul  şi nevrednicul robul  tău , ca totdeauna  să te  binecuvântez şi să măresc numele tău cel sfânt în vecii vecilor . Amin!.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu